Monitor / a estudi assistit a Sant Pere de Ribes

Sé de los primeros solicitantes.
Solo para miembros registrados
Barcelona
EUR 50.000 - 70.000
Sé de los primeros solicitantes.
Hace 5 días
Descripción del empleo

Monitor / a estudi assistit a Sant Pere de Ribes

Busques una feina que et permeti compaginar estudis o desenvolupar un projecte personal? Vius a Sant Pere de Rives o rodalies? Ets monitor / a de Lleure o tens formació relacionada en l'àmbit educatiu? Tens experiencia realitzant reforç educatiu ? Tens disponibilitat horària de dilluns a dijous de 16 : 30h a 17 : 45h ?

Des de la Fundació Pere Tarrés estem cercant una / a monitor / a per desenvolupar tallers d'estudi assistit a les escoles que gestionem a Sant Pere Ribes.

  • Incorporació immediata : Busquem professionals compromesos i llestos per unir-se a la nostra empresa de manera ràpida i eficient.
  • Tipus de Contracte : Oferim un contracte fix-discontinu de setembre a juny, proporcionant estabilitat i creixement professional a llarg termini.
  • Jornada i Horari : Jornada parcial de 5 hores / setmanals en horari de dilluns a dijous de 16 : 30 a 17 : 45.

Les principals funcions seran :

  • Desenvolupar classes de suport educatiu a alumnat de institut amb dificultats d'aprenentatge.
  • Facilitar un espai estable d'aprenentatge.
  • Tutories individualitzades amb l'alumnat i les famílies.
  • Comunicar-se amb els tutors i tutores per tal de conèixer les necessitats individuals de cada alumne / a i la seva evolució.
  • Títol de monitor / a de lleure
  • Experiència mínima de 1 anys en estudi assistit amb infants
  • Disponibilitat horària de dilluns a dijous de 16 : 30h a 17 : 45h
  • Nivell C de català
  • Disposar del certificat negatiu de delictes sexuals