Educador / a Social del Servei D'informació I

Sé de los primeros solicitantes.
Solo para miembros registrados
Montcada i Reixac
EUR 18.000 - 25.000
Sé de los primeros solicitantes.
Ayer
Descripción del empleo

A la Fundació Pere Tarrés tenim diferents espais on l'objectiu es respondre les necessitats i demandes dels joves des del punt de vista de l'educació, la formació, el treball, el temps lliure, la salut o la participació. Estem cercant 2 educadors / es Socials que principalment, informaran, orientaran i assessoraran als joves entre 12 i 30 anys sobre tots els temes que siguin del seu interès.

Quines serien les teves funcions? -Fer la programació, gestió, organització, i execució dels serveis, projectes i accions. -Realitzar el seguiment i avaluació dels serveis, projectes i accions desenvolupats, realitzar la recollida d'indicadors i anàlisis amb una periodicitat trimestral -Conèixer la realitat juvenil del municipi i connectar els diferents tipus i grups de joves (associacions juvenils, joves de secundària, grups informals,...) amb iniciatives o recursos existents, i vetllar perquè es vinculin a la dinàmica dels serveis de joventut. -Atendre les demandes, consultes i problemes personals del jovent per fer l'acompanyament més adient i atendre a les famílies que demanin informació o tinguin dubtes o suggeriments. -Desenvolupar la gestió dels espais dels servei de joventut, les hores que aquests restin oberts i les hores destinades a la preparació i treball intern, dissenyar i executar els programes d'activitats socioculturals, educatius i comunitaris. Que oferim? -Formar part d'una entitat on velem per la promoció de la persona des de l'educació, especialment en el lleure i l'acció social. -Contracte indefinit -Jornada de 25 h setmanals -Horaris de tarda per fer el treball d'intervenció i algun matí per el treball de coordinació. -Esporàdicament i segons necessitat algun cap de setmana i / o nit.

  • Experiència 1 anys. Quins son els requisits per formar part? -Grau en Educació social. -Experiència fent dinamització amb joves -Certificat Negatiu de Delictes sexuals Que valorem? Que la persona sigui : Flexible, que tingui habilitats comunicatives, empàtic / a, amb molta iniciativa, autònom / a, actiu / va, organitzat / da, responsable, amb disposició a l'aprenentatge i residència en Montcada i Reixac.
  • títol de grau - educació social