Director / a Tècnic de Producte i R+D (Packaging cosmètica)

Sé de los primeros solicitantes.
Solo para miembros registrados
Palma de Mallorca
EUR 40.000 - 65.000
Sé de los primeros solicitantes.
Hace 2 días
Descripción del empleo

Per a una important i històrica empresa referent en el sector del packaging per a la indústria cosmètica, amb seu a Osona, seleccionem un / a Director / a de R+D i Desenvolupament de Producte. La principal missió del lloc de treball és liderar el Departament Tècnic de desenvolupament de producte, actuant com a responsable màxim en termes d'innovació, conceptualització i industrialització de producte.

Dependència de Direcció General

  • Gestionar tècnicament els projectes durant tota la seva vida: des de la reunió inicial / presa de requeriments amb el client, ofertes, prototips, SOP, modificacions, etc.
  • Responsabilitzar-se del disseny, càlcul, costos, especificacions internes i externes, proves test, coordinació de projectes (nous, actuals i modificacions), procés productiu, i contacte amb clients i proveïdors.
  • Disseny de processos per a nous productes i projectes, incorporant innovacions potencials de noves tecnologies.
  • Col·laborar amb Gerència en la implantació i desenvolupament d'una cultura d'R+D transversal a tota l'empresa.
  • Coordinar i treballar en equip amb tots els departaments per garantir l'èxit dels projectes i productes.
  • Garantir que la cartera de productes compleixi amb els requisits reguladors i de clients, oferint un avantatge competitiu.
  • Mantindre una estreta col·laboració amb els equips Comercial, Producció i Vendes per estar atent a l'evolució del mercat i respondre a les necessitats dels clients.
  • Responsabilitzar-se de la formació, seguiment i avaluació del seu equip de col·laboradors.
  • Incorporació immediata i contracte indefinit.
  • Formar part d'una empresa històrica, líder en el seu sector, amb baixa rotació laboral i reconegut prestigi.
  • Formació contínua i oportunitats de desenvolupament professional en un grup multinacional de referència.
  • Horari: Jornada completa, amb sortida a partir de les 17h.
  • Condicions salarials negociables segons experiència i valors aportats.
  • Coneixements avançats d'AutoCAD, SolidWorks i nocions de CAD/CAM.
  • Experiència demostrada com a Senior Product Manager en el sector del packaging, amb coneixements actualitzats de tendències del sector.
  • Persona creativa, disruptiva, propositiva, proactiva, apassionada i compromesa amb la innovació i creativitat contínua.
  • Excel·lents habilitats de comunicació, empatia i lideratge per gestionar equips i mantenir reunions amb clients importants, incloent marques de luxe.
  • Experiència mínima de 5 anys com a Product Manager en el sector del packaging, preferiblement en envasos.
  • Valorada positivament experiència de 2-3 anys liderant equips d'R+D i disseny de producte.

Formació requerida:

  • Enginyeria Industrial o similar.
  • Postgrau o Màster en Product Development o similars, valorat positivament.
  • Català i castellà avançats.
  • Anglès avançat (mínim C1), amb capacitat de comunicació fluida tant oral com escrita.
  • Francès valorat molt positivament si es domina a nivell avançat.
  • Residència a Osona o comarques limítrofes, o disponibilitat per trasllat.